Design op maat

Een website is een belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsvoering en moet aansluiten bij de visie van jouw organisatie. Samen met ons designteam ontwerpen we een website die aansluit op die visie maar die ook voldoet aan de wensen van de gebruikers en de laatste trends en mogelijkheden.

Naast het ontwerpen van websites en webapplicaties dragen we ook zorg voor het ontwerpen van banners, nieuwsbrieven en andere digitale creaties. Maar hoe komt een ontwerp nou precies tot stand? Bekijk daarvoor snel ons stappenplan voor het ontwerpen van websites!

Website ontwerp

Een website moet aansluiten bij jouw organisatie. Het is een verlengde van de identiteit en dit is een van de onderdelen waar bezoekers bepalen of ze geïnteresseerd zijn in jouw dienst of product.

En wat weten we over de doelgroep, wat vinden zij belangrijk en wat willen ze vinden? En wat wil je dat de bezoekers op de website vinden? Daarvoor moet een goede balans tussen interactiviteit, vormgeving en content gevonden worden. De trends in webdesign veranderen snel, wij zijn daarom altijd bezig om de laatste trends en ontwikkelen mee te nemen in onze designs en daarbij raken we je als klant niet uit het oog.

Applicaties

Misschien wil je wel een website met specifieke mogelijkheden. Bijvoorbeeld een reserveringssysteem, een vacaturebank, een sollicitatie mogelijkheid  of een ordersysteem. Je wilt dat jouw medewerkers op elk moment orders kunnen invoeren zonder dat ze een softwarepakket hoeven te installeren. Dan is een applicatie een goede oplossing.

Om er zeker van te zijn dat gebruikers begrijpen wat ze gaan doen is een interactief design nodig. Hoe vanzelfsprekend iets er ook uit ziet, je kunt er niet van uitgaan dat iedereen begrijpt wat er moet gebeuren. Door de ervaring die wij op doen met verschillende klanten en hun gebruikers zijn we instaat een applicatie te ontwikkelen die dit mogelijk maakt. Dit vergt veel overleg, veel testen en altijd kritisch blijven kijken. Dat vinden wij leuk!

User Experience & User Interface Design

Het is natuurlijk belangrijk dat een website gebruiksvriendelijk, functioneel en bruikbaar is. Dit is een goede basis om nog een stapje verder te gaan. Elke bezoeker staat centraal, hoe kan een individuele bezoeker nog beter bediend worden? Hoe geven we ze plezier en hoe ondersteunen we de behoefte van de bezoeker?

De ervaring van een bezoeker valt eigenlijk niet te ontwerpen. Door de vormgeving en het ontwerp kun je echter wel inspelen op de beleving van bezoekers. Het is de kunst om in de vormgeving en het ontwerp de bezoeker te bedienen, hem de informatie te geven die hij (onbewust) zoekt. Daarnaast is het belangrijk om als Designer bezig te zijn met de verschillende manieren van interactie tussen de gebruiker en het product. Omdat de verschillende interacties een gevoel losmaken bij de gebruiker is het ook een onderdeel van het creëren van een User Experience.

We vinden het belangrijk om te werken aan de bediening, waarneming en de beleving van de gebruiker. Dit doen we samen met jou als opdrachtgever, jij kent immers jouw klant het beste.

Huisstijl & Branding

Een huisstijl vind je terug in alles wat je bedrijf uitademt, briefpapier, visitekaartjes, bedrijfskleding tot het opnemen van de telefoon. Het is het totale pakketje van alle uitingen van het bedrijf. Wanneer je dit stelselmatig doorvoert bouw je identiteit op waarmee je je als bedrijf kunt onderscheiden van de rest. Je schept herkenbaarheid en vertrouwen.

Ondanks dat we een webbureau zijn hebben we veel ervaring met het ontwerpen van huisstijlen. Verschillende startende klanten hebben we voorzien van een logo en andere visuele uitingen.

Offline Design

De wereld gaat digitaal. Een website hoort erbij, de meeste ondernemingen kennen hun weg op SocialMedia. Maar soms heeft een bedrijf ook gewoon iets offline nodig. Iets op papier, iets wat je weg kunt geven, uit kunt delen, vast kunt houden, op kunt hangen.

Naast het ontwerpen van visitekaartjes en briefpapier hebben we ook ervaring in het maken van rollupbanners, bedrijfsfolders en bijvoorbeeld reclamebanners. En omdat we zelf ook wel eens wat anders willen dan online designen, ontwikkelen we af en toe eens ons eigen Bys-Magazine!

Mailings

Het persoonlijk benaderen van een klant is van groot belang. Het inzetten van een mailing is een goede manier om snel en gecontroleerd een grote groep te benaderen met dezelfde boodschap. En dan wil je natuurlijk het liefst een reactie…

Bij het ontwikkelen van een mailing staat altijd de klant voorop, de inhoud moet de behoefte van de klant voeden. Daarnaast moet de mailing persoonlijk zijn, niet te lang, onderscheidend en opvallend. Verschillende punten die bijdragen aan het succes van de Directmailing. Voor verschillende opdrachtgevers maakten wij mailingcampagnes voor verschillende doelgroepen.

Banners

Het inzetten van banners is een van de meest productieve vormen van marketing in de huidige online wereld. Bedrijven van verschillende omvang geloven in deze effectieve manier om naamsbekendheid te vergroten en verkopen de stimuleren.

Wanneer je een goede boodschap hebt moet je ook zorgen voor een goed design. De bedrijfsnaam moet duidelijk en herkenbaar in beeld. Je wilt aandacht trekken door speciale aanbiedingen en prijzen te noemen. En dan natuurlijk de button, de Call-to-Action. De meest opvallende van de onderdelen in de banner. Hiermee moet de bezoeker over gehaald worden om door te klikken naar jouw website.

Wij werken samen met:


050 588 54 50

Vragen over onze diensten of geïtreseerd in een vrijblijvend prijsopgave? Bel ons vandaag nog!

vraag een offerte aan

Bij ons werken

Op zoek naar een nieuwe
uitdaging? Bekijk snel onze
openstaande vacatures.

Solliciteer

Onze Diensten

Benieuwd wat wij allemaal doen? Neem een kijkje achter de schermen en lees
meer over onze diensten.

Lees meer