Acties, games & conversie

Plus Magazine NL & BE | Mailings, acties, websites

leuk én leads

Al ruim 15 jaar werken we samen met Plus Magazine aan de leukste online acties, games en prijsvragen voor 50+’ers. Denk aan een online ‘Rad van fortuin’-spel die op diverse beurzen gespeeld kan worden, een adventkalender, een prijzenfestival en een puzzelmarathon. Met als doel de bezoeker te plezieren maar natuurlijk ook om nieuwe leden te werven en e-mailadressen te genereren.

Cliënt

Plus Magazine NL & BE

Project

Mailings, acties, websites

Opgeleverd

design, front-end development, gamification

Teamleden

Marcel Smidtman, Dominique van Oostveen & Alies Hoff

de klant

PlusOnline is een informatieve en interactieve website die gelieerd is aan Plus Magazine. Er zijn artikelen te vinden over geld & recht, gezondheid, beauty, reizen & vrije tijd, eten & drinken en mensen & meningen. PlusOnline steekt veel energie in hun leden en bezoekers. Ze combineren graag het leuke met het nuttige.

plus prijzenfestival

Ter ere van het 25-jarige bestaan van Plus hebben we het Plus Prijzenfestival ontwikkeld. Een laagdrempelige maar feestelijke ‘game’ waarbij de deelnemer direct ziet of hij/zij gewonnen heeft. Het enige wat de deelnemer hoeft te doen is het e-mailadres opgeven. Hij/zij maakt direct kans en Plus genereert zo leads voor abonneewerving.

beursacties nederland & belgië

Voor de Gezondheidsbeurs ontwikkelden we ‘het Rad van Fortuin’ die tijdens deze beurs gespeeld kan worden door zowel de Nederlandse, Vlaamse als de Franse bezoekers.

Het Feestrad is een laagdrempelig en simpel spel; laat je gegevens achter, draai aan het rad en zie direct of je een prijs hebt gewonnen.

adventskalender

Elk jaar ontwikkelen we een nieuwe variant van de AdventsKalender. Gedurende 1 december tot en met 24 december kunnen de lezers van Plus Magazine en de bezoekers van PlusOnline elke dag een luikje openen. Achter elk luikje zit een nieuwe verrassing. Dit kunnen mooie prijzen zijn, een spelletje, een gratis boekje, een puzzel en nog veel meer. Wie alle luikjes opent voor 25 december maakt ook nog kans op een hoofdprijs. Deelnemers kunnen er ook voor kiezen om elke dag een reminder te krijgen zodat ze niet vergeten een nieuw luikje te openen. Van grafische design, tot de technische realisatie en de reminderemailings ondersteunden we Plus bij dit project.

puzzelmarathon

Elke zomer kunnen de lezers van Plus Magazine en de bezoekers van PlusOnline zich vermaken met 6 puzzels, verspreid over verschillende spelronden. Wanneer alle puzzels correct zijn ingevuld dingt de bezoeker mee naar de verschillende beschikbare prijzen. Een soort gelijke actie wordt ook in de winter gepubliceerd. De WinterZesKamp, grafisch geïnspireerd op de Elfstedentocht, technisch gebaseerd op de Puzzelmarathon.

geresulteerd in vele succesvolle campagnes

bezoek de website

“ Al ruim 15 jaar werk ik vanuit verschillende bedrijven samen met ByYourSite. Hun meedenken, flexibiliteit en talent om mij, als leek, in technische zaken aan de hand te nemen, hebben geresulteerd in vele succesvolle campagnes en een, wat mij betreft, nog vele jaren durende samenwerking. ”

Lotte Haverkort | SPN / Plus Magazine – Product Manager

deel deze case via facebook of twitter

Westerhaven 13-1
|| 9718 AW Groningen

info@byyoursite.nl | 050 588 54 50